مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-16پزشكي

464 مورد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا در هفت ماه سال جاری


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: موارد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا روند صعودی داشته و نگران کننده است و 464 مورد در هفت ماه سال جاری آمار بالایی در این رابطه می باشد.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: موارد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا روند صعودی داشته و نگران کننده است و 464 مورد در هفت ماه سال جاری آمار بالایی در این رابطه می باشد.

دکتر حسین احمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دستگاه های مسئول باید در زمینه افزایش سگ های ولگرد پاسخگو باشند، اظهار کرد: در طول سال 1402 در سطح آستارا 464 مورد حیوان گزیدگی را شاهد بودیم که اکثرا در روستاهای شهرستان بوده و این حیوان گزیدگی شامل مسافران نیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از سگ های منطقه بیماری هاری مشاهده نشده است گفت: سگ گزیدگی خطر بروز بیماری هایی نظیر هاری را در پی دارد و در این رابطه بخش مربوط به واکسن هاری در بیمارستان شهید بهشتی آستارا مستقر شده است.

احمدی تصریح کرد: لازم است دستگاه های ذیربط در شهر و روستاهای آستارا با آسیب شناسی لازم نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد خیابانی و بدون صاحب اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا با بیان اینکه شهرداری آستارا عقیم کردن سگ های بلا صاحب را در سطح شهر انجام داد و امیدواریم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

464 مورد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا در هفت ماه سال جاری

464 مورد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا در هفت ماه سال جاری